הרהורים על הצעד הראשון

התוכנית שלנו היא בעלת עוצמה אדירה, אבל אנחנו לא יכולים לדעת את זה עד שנחוו את תוצאותיה בחיי היומיום שלנו. אלה מאיתנו שחוו את שפע החיים בכל התחומים אומרים, "אם היינו צריכים לעשות את זה מחדש, היינו מבקשים יותר מאלוהים, יותר מהתוכנית, ויותר מעצמנו מוקדם יותר".

הצעד הראשון הוא כלי התחלתי שיכול לסייע לנו להסיר אשליות ומכשולים כדי שריפוי טבעי יוכל להתרחש. כאשר אנו מגיעים למקום בחיינו שבו אנו מבינים את חוסר האונים שלנו להשתנות עם ההבנה הנוכחית שלנו, ואם נהיה מוכנים לקבל עזרה, עזרה תבוא.


כולם מגיעים עם מטען. מצאו מישהו שאוהב
אתכם מספיק שיעזור לכם לפרוק אותו.

חשוב שנגיע להכרה שלבד, ללא עזרה, עם ההבנה הנוכחית שלנו, לא נוכל לחוות שינוי אמיתי. אנו צריכים להבין שאנחנו חסרי אונים ואיננו יכולים לנהל את חיינו טוב עם החשיבה הנוכחית שלנו. הנפש שגרמה למוגבלות שלנו לא יכולה לעשות אותנו שלמים או בריאים.

אני חייבת להודות בחוסר האונים שלי מול "המציאות" הפרטית המוגבלת שלי  - שחיי נהפכו לבלתי מנוהלים. "המציאות" האישית שלי לא הצליחה לי שוב ושוב. ב"מציאות" שלי ההרגלים, המחשבות והרגשות מוגבלים, חסרי תועלת ואפילו מזיקים, ולעיתים נותנים לי את האשליה שהכוח העליון שלי לא תמיד נמצא עבורי, או שאני לא רוצה שהוא יהיה בכל עת. אני לא יכולה לחוות את מלוא האהבה, ואני חוששת שאין לי כל מטרה אישית או משמעות אמיתית.

עכשיו אני מוכנה להתחייב לתוכנית זו, כמיטב יכולתי ולהשאיר את התוצאות לאלוהים.

תגובות