מה שמכורים פעילים עושים

שמי ג’ון. אני מכור פעיל וזה מה שמכורים פעילים עושים.

לא תצליחי לשנות את התנהגותי ואת גם לא יכולה לשנות אותה . את לא יכולה לגרום לי להתנהג אליך יותר טוב או להתייחס אליך בכבוד. אני חושב רק על הצרכים שלי וכל מה שאיכפת לי זה איך לספק אותם. את כלי עבורי, לפעמים כדי להשתמש בו. כשאני אומר שאני אוהב אותך אני משקר מכיוון שאהבה זה דבר בלתי אפשרי למישהו שנמצא בהתמכרות פעילה. אם הייתי אוהב את עצמי, לא הייתי משתמש ומכיוון שאני לא אוהב את עצמי, אני לא יכול לאהוב אותך.

הרגשות שלי כל כך מודחקים ורדומים מרוב שימוש בסמים שאין לי שום אמפתיה כלפיך או כלפי מישהו אחר. לא איכפת לי שאני מכאיב לך, משקר לך, מרמה אותך או גונב ממך.

ההתנהגות שלי לא תשתנה עד אשר אחליט להפסיק להשתמש, וכשההחלטה תהיה מלווה בתוכנית פעולה, ועד שאגיע להחלטה הזאת, אמשיך להכאיב לך שוב ושוב ושוב…

תפסיקי להיות מופתעת. אני מכור פעיל… וזה מה שמכורים פעילים עושים.

המקור: פורום נר-אנון באנגלית.



אני מכור

אני מכור - הודעה חזקה מאוד שמצאתי בפורום התמכרויות באנגלית והייתי חייבת לתרגם ולשתף.
קריאה חובה לנשות ומשפחות של מכורים.

את לא יכולה לגרום לי להיות נקי, אף על פי שאני יודע שזה מה שאת רוצה שאהיה. לא אהיה נקי עד שארצה בכך. את לא יכולה לאהוב אותי נקי מכיוון שעד שאלמד לאהוב את עצמי - לא אהיה נקי. את בטח תוהה איך אני יכול ללמוד לאהוב את עצמי בזמן שאני לכוד באורח חיים של שנאה עצמית והרס עצמי. אני יכול ללמוד מתוך ההתנסויות שלי. אני יכול ללמוד מדברים שקורים לי בדרך אל הטעויות שלי. אני יכול ללמוד אם יאפשרו לי לסבול את תוצאות הבחירות שלי. לחיים יש דרך מצחיקה ללמד אותנו את השיעורים שאנחנו צריכים ללמוד.
אני יודע שזה הורס אותך להסתכל עליי כשאני מכאיב לעצמי. אני יודע שאת רוצה לזנק ולהציל אותי. זה עוזר להקל על הכאב שלך, אבל אני לא חושב שאת מבינה עד כמה זה מזיק לי.
תביני, אפילו שאני נראה ונשמע כמו האדם שאהוב עליך. אני לא אותו אדם. האדם ההוא נמצא בתוך כלא שנכפה עליו עמוק מתוך עצמו, ומה שאת רואה לפניך זה מכור שנשלט ונמשל על ידי התמכרותו. אני מכור והמטרה העיקרית שלי זה להאכיל את ההתמכרות שלי. כל מאמץ שאת עושה "לעזור לי" הוא כטרף להתמכרות שלי ונותן לה יותר ויותר כוח לחזק את אזיקיי בכל פעם.

מספיק שאני מאכיל את ההתמכרות שלי אז בבקשה, אל תעזרי לי.

הדרך היחידה בשביל האני האמיתי להשתחרר היא להיות חופשי. חופשי ליפול הכי למטה שאני זקוק ליפול על-מנת למצוא את הכוחות להילחם ולמצוא את הדרך שלי בחזרה, ולהשתחרר.

איך אוכל להיות נקי או האם אי פעם אהיה נקי, את תוהה...

באותה הדרך שמסרתי את עצמי להתמכרות שלי, אני יכול למסור את עצמי להחלמה שלי. אני בעצמי.

אם לא "תעזרי לי" תאפשרי לי להגיע "לתחתית". בכך שתאמיני בתהליך, תזוזי הצידה ותאפשרי לי למצוא את הדרך שלי בחזרה. תביני, זה יהיה בלחימה להשתחרר שאמצא את עצמי. בלחימה הזו אלמד לאהוב את עצמי יותר מאשר אני אוהב את עצמי.... ככל שאתחיל לעשות יותר טוב עבור עצמי. אבל רק אני צריך לעשות את זה.

אני יודע שכאשר אני משתמש אני משחק ברולטה רוסית עם חיי. אני יודע את זה, אבל זה הסיכון שאני לוקח כאשר אני משתמש. המכור שבי מוכן לקחת את הסיכון הזה כדי להתמסטל.

הגעה לתחתית היא רק מרחק נסיבות ממני. אני יכול להגיע אליה אם לא תחסמי את הכניסה.

אני יודע שאת אוהבת אותי ורוצה רק מה שהכי טוב עבורי... אבל אותה האהבה גורמת לך להיות עיוורת למה שבאמת טוב עבורי וגורמת לך לפעול מתוך פחד ורגשנות.

בבקשה, למעני, תפסיקי לנסות לעצור אותי... תני לי ללכת... זוזי מהדרך ותני לי ליפול הכי נמוך שההתמכרות שלי לוקחת אותי... הכי למטה שאני צריך כדי להגיע לתחתית. אל תנסי להקל על הנפילה. רק תאמיני בי ותני אמון בתהליך. התפללי בשבילי כאשר אני נוחת.... זה לא הנפילה שהורגת אותי (ואני יודע שזה הפחד הכי גדול שלך), אבל אם זה יסתיים כך, תוודאי שאת מספרת את הסיפור שלי כדי שאחרים ילמדו מהטעויות שלי ויחיו.

תשוקה
מכור מחלים

המקור באנגלית נמצא כאן: SoberRecovery

תגובות