מהחדרים בהומור, באהבה ובחוכמה

ייתכן שכל אחד מאיתנו הגיע באוניה אחרת אבל, עכשיו כולנו באותה סירה.
אנחנו לא מה שהיינו רוצים להיות, אנחנו לא מה שאנחנו יכולים להיות, אנחנו לא מה שאנחנו צריכים להיות, אבל בחסד אלוהים – אנחנו לא מה שהיינו פעם.
היתה לי בעיית ראייה – לא יכולתי לראות את עצמי מגיע לפגישות.


לעבור מסמים לאלכוהול זה כמו להחליף כיסאות נוח על הסיפון של הטיאטניק.
אני מנסה לקחת את זה יום ביומו, אבל בזמן האחרון תקפו אותי כמה ימים בבת-אחת.
אני לא השתמשתי בסמים – הם השתמשו בי.
תביא את התחת שלך לאנ.איי. השכל כבר יבוא אחריו.
הייתי רגיל להזריק ולהקיא, עכשיו אני מתלבש ומתייצב. 
תמשיך לבוא - זה עובד אם אתה עובד את זה, אז תעבוד את זה, אתה שווה את זה.
המוח שלי אמר "עוד" אבל, הגוף שלי אמר - "מספיק".
כל מנה שלקחתי הביאה אותי לכאן. כל מנה שאני לא לוקח משאירה אותי כאן.
אם אתה באמת רוצה להישאר נקי – תמצא דרך. אם לא – תמצא תירוצים.
מאז שאישתי עזבה אותי, איבדתי את הרצון להשתמש. 
יש ביטחון במספרים: מאחד עד שניים-עשר.
אם יש לך שתי התמכרויות – שים כפול בתרומה.
-ספונסר לחבר חדש: לעת עתה אל תכנס לראש שלך לבד – זה איזור מסוכן.
המילה החשובה ביותר בצעדים - אנחנו.
הייתי האדם המאוזן ביותר בעולם – כעסתי כל הזמן. 
אם אתה רוצה לגלות מה הם פגמי האופי שלך - תתאהב!
אם לא תטפל ברגשות שלך – הם יטפלו בך.
היום יש לי יותר פתרונות מאשר בעיות.
אם אלוהים הוא טייס-המשנה שלך – החלף איתו מקומות.
כשהשתמשתי בסמים התאבדתי בתשלומים.
אני לא סתם עשיתי ניסיונות עם סמים – אני הייתי מדען למחקר ופיתוח מתקדם.
יש כאב בהחלמה – סבל הוא אופציונלי.
בקהילה הטיפולית שילמתי 15,000 דולר כדי לגלות שפגישות אנ.איי הם חינם.
אני ייחודי – בדיוק כמו כולם.
המציאות היא בשביל אנשים שלא יכולים להתמודד עם סמים.
שמתם לב שכאשר אנחנו מדברים עם אלוהים זה נקרא תפילה, אבל כשאלוהים מדבר איתנו, קוראים לזה סכיזופרניה.
העבר את המסר לא את המחלה.
תן לאלוהים להציל את הנשמה שלך, אנחנו כאן כדי להציל את התחת שלך.
אם לא תדבר על זה, תשתמש על זה.
ענווה זה לא לחשוב שאתה פחוּת אלא לחשוב על עצמך פחוֹת. 
לך לפגישות כשאתה רוצה ללכת ולך לפגישות גם כשאתה לא רוצה ללכת.
אין מעליות באנ.איי – רק צעדים.
צעדים 1,2 ו- 3 בקיצור: אני לא יכול  - הוא כן יכול - אז אפשר לו.
נאהב אותך עד שתלמד לאהוב את עצמך.
תשתמש בשכל שלך – זה הדברים הקטנים שקובעים.
שב, שתוק, והקשב.
הרצון אומר לי שאני חייב, אבל נכונות אומרת לי שאני יכול.
תמשיך לעשות את מה שעשית - תקבל את מה שקיבלת.
אני לא הפסקתי – אני פשוט נכנעתי.
מה האנ.איי יכול/לא יכול לעשות עבורך: זה לא יביא אותך לגן-עדן אבל כן יכול להוציא אותך מהגיהנום.
דת היא בשביל אנשים שמנסים להישמר מהגיהנום, רוחניות היא בשביל אנשים שהיו שם.
אין דבר שמנה לא תעשה אותו יותר גרוע.
התחיל להימאס לי מהמחיר הגבוה של חיים נמוכים. 
שני דברים תרמו לצמיחה הרוחנית שלי: (1) יש אלוהים (2) אני לא אלוהים.
ההתעוררות הרוחנית שלי התרחשה כשראיתי הבזק אור… ושוטר מאחוריו.
תודה לאל שאין צדק בחיים – אם החיים היו צודקים לבטח הייתי עכשיו מת או בבית הסוהר.
איך לסיים ויכוח: יש לך בעיה אם זה? לך דבר עם הספונסר שלך.
-זה נחמד להיות חשוב, אבל זה חשוב להיות נחמד.
התשובה היא: כוח עליון. עכשיו מה הייתה השאלה?
אלוהים נותן לי את כל מה שאני צריך. אם אין לי את זה, כנראה שאני לא צריך את זה.
אם אתה מתחלק על הכאב שלך, אתה מפחית אותו בחצי, אם לא אתה מכפיל אותו.
איכות ההחלמה היא פרופורציונלית לאיכות הכניעה. 
שינוי: הנח את כלי-הנשק וקח כלים של החלמה.
המשפט הקצר ביותר בספר הגדול: זה עובד. הכוח שעומד שמאחורי הוא יותר גדול מהבעיה שלפני.
לא הגעתי עד חוף הים כדי לטבוע בחול.
כאשר אני חי בעבר, אני חי בחרטה. כאשר אני חי בעתיד אני חי בחרדה. כאשר אני נשאר בכאן ועכשיו – הכל תמיד בסדר.
אם הייתי יכול להשתמש 'פעם ב-', הייתי משתמש כל יום.
אנחנו אנשים חולים שמנסים להחלים, ולא אנשים רעים שמנסים להיות טובים.
אני לא קיבלתי את החיים שלי בחזרה מהתוכנית. אני קיבלתי את החיים שלי בפעם הראשונה.
אף פעם לא הייתה לי בעיה שהייתה יותר גרועה מהפתרון שמצאתי עבורה.
ציפיה: טינה מתוכננת מראש.
כשהגעתי לאנ.איי המטרה העיקרית שלי היתה להישאר נקי - ולהשיג זיון. 
אם אתה לא יכול לאהוב את כולם היום, תנסה לפחות לא להכאיב לאף אחד.
עמול כדי להיות, לא כדי להשיג.
מכור מחלים ללא ספונסר – זה כמו דרקולה בבנק הדם.
אני תמיד מחפש את הדרך הקשה ביותר לעשות את הדבר הקל ביותר.
עצלנות זה לא יותר מאשר ההרגל לנוח לפני שאתה מתעייף.
אתה לא יכול לחשוב את הדרך לחיים נכונים. אתה צריך לחיות את הדרך לחשיבה נכונה.
אני לא הסתבכתי כל פעם שהשתמשתי – אלא השתמשתי כל פעם שהסתבכתי.
זה לא העדיין'מים שצריכים להדאיג אותנו, זה השוב פעם'מים.
אני לא משהו, אבל אני הבנאדם היחידי שאני חושב עליו.
שאלה: איך נקראת חברת נר-אנון שאומרת "לא" ולא מרגישה אשמה? תשובה: בריאה. 
בעלי בדיוק במקום שהוא צריך להיות – הוא בבית הסוהר.
בטוח שאת זקוקה לנר-אנון אם את מתעוררת בבוקר ושואלת את בן-הזוג שלך: בוקר טוב, מה שלומי? או את מוצאת את עצמך ב"בוץ"…. ומתחילה להעביר לשם רהיטים.
שאלה: למה חברת נר-אנון קונה שני ספרים מכל ספר לעזרה-עצמית?
תשובה: אחד כדי לקרוא ואחד לתת למישהו שבאמת צריך את זה.
שיהיה לך יום טוב, אלא אם כן יש לך תוכניות אחרות...

תגובות